Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
A study on the determination of the association between consumers’ price perceptions and their demographic characteristics
(2021)
Price perception, which influences buying behaviour and product selection, is an important tool in companies’ strategies to be developed about the price of the product and in their success. The main purpose of this study ...
Konaklama işletmelerinin dijital pazarlama açısından incelenmesi: Samsun örneği
(2021)
Günümüzde tüketiciler, internette daha çok vakit geçirmekte ve araştırma yapmaktadırlar. Tüketicilerin yaptıkları bu araştırmaların, karar verme süreçlerinde etkili olduğu söylenebilir. İşletmeler, tüketicilerle iletişimde ...
Tüketicilerin benlik kurgusu ve anlık satın alma eğilimi arasındaki ilişki
(Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, 2021)
Anlık satın alma, tüketim toplumlarında gittikçe artan bir tüketim davranışıdır. Tüketicilerin benlik kurguları ile anlık satın alma eğilimleri arasındaki ilişki, kültürlerarası farklılıkların anlaşılması için önem ...