• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Meslek Yüksekokulları
  • Samsun Meslek Yüksekokulu
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
  • SMYO, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Search
  •   DSpace Home
  • Meslek Yüksekokulları
  • Samsun Meslek Yüksekokulu
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
  • SMYO, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-2 of 2

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

A study on the determination of the association between consumers’ price perceptions and their demographic characteristics 

Özden, Aybike Tuba (2021)
Price perception, which influences buying behaviour and product selection, is an important tool in companies’ strategies to be developed about the price of the product and in their success. The main purpose of this study ...
Thumbnail

Tüketicilerin benlik kurgusu ve anlık satın alma eğilimi arasındaki ilişki 

Özden, Aybike Tuba (Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, 2021)
Anlık satın alma, tüketim toplumlarında gittikçe artan bir tüketim davranışıdır. Tüketicilerin benlik kurguları ile anlık satın alma eğilimleri arasındaki ilişki, kültürlerarası farklılıkların anlaşılması için önem ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution AuthorThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorÖzden, Aybike Tuba (2)Subjectanlık satın alma (1)benlik kurgusu (1)bireyci benlik (1)collective self (1)consumer behaviour (1)demografik özellikler (1)demographic characteristics (1)fiyat algısı (1)ilişkisel benlik (1)impulsive buying (1)... View MorePublication Typearticle (2)Languageeng (1)tur (1)Publication Category
Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (2)
Access Typeinfo:eu-repo/semantics/openAccess (2)Date Issued2021 (2)Full Text StatusWith Full Text (2)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Policy || Library || Ondokuz University || OAI-PMH ||

Ondokuz Mayıs University, Samsun, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
Ondokuz University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Ondokuz Mayıs:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.