Search
Now showing items 1-10 of 20
1990-2000 yılları arası ilköğretim II. kademe Türkçe ders kitaplarındaki halk şiiri metinlerinin "çoklu zeka teorisi" açısından incelenmesi / Ahmet Dağlı; Danışman Şahin Köktürk
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
"1990-2000 Yılları arası İlköğretim II.Kademe Türkçe Ders Kitaplarındaki Halk Şiiri Metinlerinin "Çoklu Zeka Teorisi" Açısından İncelenmesi" adlı bu çalışma üç ana bölümden oluşmaktadır: Birincisi Çoklu Zeka Kuramı,ikincisi ...
1990-2000 yılları arası ilköğretim II. kademe Türkçe ders kitaplarındaki halk şiiri metinlerinin "çoklu zeka teorisi" açısından incelenmesi / Ahmet Dağlı; Danışman Şahin Köktürk
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
"1990-2000 Yılları arası İlköğretim II.Kademe Türkçe Ders Kitaplarındaki Halk Şiiri Metinlerinin "Çoklu Zeka Teorisi" Açısından İncelenmesi" adlı bu çalışma üç ana bölümden oluşmaktadır: Birincisi Çoklu Zeka Kuramı,ikincisi ...
İlköğretim 7. sınıf Türkçe dersinde dramatizasyonla yaratıcı dramanın karşılaştırılması / Kahraman Koç ; Danışman Ahmet Çebi
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)
AMAÇ:İlköğretim 7. sınıf Türkçe dersinde okuduğunu anlama ve anladığını yazıyla anlatma bacerilerinin gelişiminde dramitazasyonunun bir yğöntem olarak kullnamakla yaratıcı dramayı bir yöntem olarak kullanmakla yaratıcı ...
Sokratesçi öğretme yaklaşımının ilköğretim Türkçe eğitim programına yansıması ve uygulamadaki durum / Belgin Çebi; Danışman Mustafa Kırcı
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
İlköğretim Türkçe Eğitim Programında yer alan "sezdirme" kavramı buluş yaptırarak öğretmeyi başka bir deyişle Sokratesçi öğretme yaklaşımını imlemektedir.İlköğretim Tükçe Eğitim Programının birçok bölümünde Sokratesçi ...
2006 yılı Türkçe öğretim programına göre hazırlanan 6. ve 7. sınıf Türkçe ders kitaplarındaki dil yanlışları ve anlatım bozuklukları / Nuriye Demirci; Danışman İlknur Karagöz
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)
Bu çalışmanın amacı, 2007- 2008 eğitim öğretim yılında okutulan 6. ve 7. sınıf Türkçe ders kitaplarındaki dil yanlışlıklarını ve anlatım bozukluklarını tespit etmek, daha önce okutulan Türkçe ders kitapları üzerinde yapılan ...
İlköğretim ikinci kademedeki Türkçe ders kitaplarında yaratıcı drama yoluyla işlenebilecek metinlerin çözümlenmesi / Kamil Sönmez; Danışman Ali Bulut
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
…
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinde "de", "ki" bağlaç ve eklerinin öğretimi / Ezgi Alkan; Danışman Ali Bulut
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Bu çalışmada yazım (imla) kurallarının bir sorunu olarak dikkati çeken "de" ve "ki" bağlaç ve eklerinin ilköğretim ikinci kademe öğrencilerine öğretimi kuram ve uygulama bağlamında ele alındı.Anadilinin etkili kullanımı ...
2006 yılı Türkçe öğretim programına göre hazırlanan 6. ve 7. sınıf Türkçe ders kitaplarındaki dil yanlışları ve anlatım bozuklukları / Nuriye Demirci; Danışman İlknur Karagöz
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)
Bu çalışmanın amacı, 2007- 2008 eğitim öğretim yılında okutulan 6. ve 7. sınıf Türkçe ders kitaplarındaki dil yanlışlıklarını ve anlatım bozukluklarını tespit etmek, daha önce okutulan Türkçe ders kitapları üzerinde yapılan ...
Şevket Rado'nun Eşref sat ve sözün gelişi adlı eserlerinde eğitimle ilgili konularda etkin dil yapıları / Sami Baskın; Danışman Mustafa Kırcı
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Bir metnin ana malzemesi dildir.Dil ise bir dizge(sistem) olup sözdizimi,anlam ve fonetikten oluşur.Bu oluşturucuları bir araya getirmek,kullanmak kişiden kişiye değişir.Bunları incelemek , metin oluşturucunun iletişimde ...
Şevket Rado'nun Eşref sat ve sözün gelişi adlı eserlerinde eğitimle ilgili konularda etkin dil yapıları / Sami Baskın; Danışman Mustafa Kırcı
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Bir metnin ana malzemesi dildir.Dil ise bir dizge(sistem) olup sözdizimi,anlam ve fonetikten oluşur.Bu oluşturucuları bir araya getirmek,kullanmak kişiden kişiye değişir.Bunları incelemek , metin oluşturucunun iletişimde ...