Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Geometrik cisimler konusunun origami destekli etkinlikler ile öğretiminin başarıya etkisi / Mertkan Şimşek ; danışman Zühal Ünan
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012)
Özet
ilköğretim 5. sınıf geometri öğretiminde özel dörtgenlerin kavratılmasında origaminin etkisi / Mesüde Gülşah Dağdelen; Danışman Zühal Ünan
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012)
…
7. sınıf ''rasyonel sayılar'' konusunun 5E öğrenme modeli ile öğretiminin öğrenci başarısına ve eleştirel düşünme becerisine etkisi / Cansu Özkan; danışman Esen Ersoy.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
…
Müzikle ilişkilendirilmiş bir öğretimin kesirler ve oran konusundaki erişi ve tutuma etkisi / Selin Işıtan; tez danışmanı Mevlüde Doğan
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013)
…
Ortaokul 7 sınıf matematik dersi alan-çevre ilişkisi konusunda oyun temelli öğretimin öğrenci başarısına etkisi / Ufuk Bozoğlu; tez danışmanı Nuray Çalışkan Dedeoğlu
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014)
…
5E öğrenme modelinin 7. sınıf öğrencilerinin cebir öğrenme alanındaki akademik başarı ve matematiğe karşı özyeterliklerine etkisi / İrem Aygün ; Danışman Esen Ersoy.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
…
5E öğrenme modelinin öğrenci başarısına ve kalıcılığına etkisi / Elif Aydın Çolak; danışman Esen Ersoy.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
…
İlköğretim geometri öğretiminde simetri kavramının origami ile modellenmesi / İrfan Dağdelen; Danışman Zühal Ünan
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012)
…
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin bilişsel modelleme yeterliliklerinin belirlenmesi ve değerlendirilmesi / Neslihan Şahin ; danışman Ali Eraslan.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)
…
İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin model oluşturma etkinlikleri üzerindeki düşünme süreçleri / Neslihan Şahin ; Danışman Ali Eraslan.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014)
…