Browsing Yüksek Lisans Tez Koleksiyonu by Subject "Resim -- Öğretim (İlköğretim)"
Now showing items 1-7 of 7
-
İlköğretim 6-7-8. sınıflarda resim-iş programının uygulanmasında öğretmenin rolü / Şahin Güzel; Danışman İ. Halil Türker
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005)İlköğretim 6.7.ve 8. sınıflarda resim-iş programının uygulanmasında öğretmenin rolü ile ilgili olarak hazırlanan bu tezde kaynak araştırması yapılmış ve konu ile ilgili anket düzenlenerek öğretmenlere verilen yanıtlara ... -
İlköğretim II. basamak fen bilgisi ders kitaplarında kullanılan görsellerin biçim ve içerik yönünden incelenmesi / Evren Tural; Danışman Gülten İmamoğlu.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)Bu araştırmada ilköğretim ikinci basamak Fen Bilgisi ders kitaplarında kullanılan görsellerin ilgili oldukları metinlerle ilişkileri biçim ve içerik olarak kapak fotoğraf ve resimlemeler açısından yeterli ve yetersiz yönleri ... -
İlköğretim ikinci kademe resim dersleri kapsamında kolaj tekniğinin yaratıcılığı geliştirmesindeki yeri ve önemi / Özlem Sözen; Danışman Ata Yakup Kaptan
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)Bu araştırmada ilköğretim II.kademe resim derleri kapsamında kolaj tekniğinin yaratıcılığı geliştirme ve sanat eğitimi uygulamalarında ne kadar gerekli olduğunun saptanması amaçlanmıştır.Araştırmadaki veriler Tokat ve ... -
İlköğretim okullarında (0-12 yaş) görsel sanatlar dersi kapsamında renk bilgisi'nin kavratılmasındaki sorunlar ve çözüm önerileri / Fatih Mehmet Akyıldız; Danışman Gülten İmamoğlu
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)Bu araştırmada ilköğretim 1.basamağı 3,4 ve 5.sınıflara devam eden 9-12 yaş öğrencilerinin resim-iş dersi kapsamındaki renk bilgisi kavramalarındaki sorunlar tespit edilerek bunları gidermeye yönelik çözüm önerileri ... -
İlköğretim öğrencilerinin resim-iş dersine olan ilgi düzeyleri / Emine Öztürk; Danışman Gülten İmamoğlu.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)Bu araştırma ilköğretim okullarının 6., 7., 8. sınıf öğrencilerinin Resim-İş dersine olan ilgilerine; öğrenci,eğitimci ve aile gibi faktörlerin nasıl etki ettikleri tespit edilmeye çalışılmıştır.Araştırmamızda kaynak ... -
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi resim-iş öğretmenliği 2., 3. ve 4. sınıf öğrencilerinin evrensel sembolleri algılama düzeyleri / Işınsu Ayaz ; danışman İ. Halil Türker
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016)… -
Ortaoğretim öğrencilerinin resim dersi başarı düzeyi ve ilgilerinin incelenmesi / Engin Güney; Danışman Gülten İmamoğlu
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)Bu araştırma ile orta öğretim öğrencilerinin resim dersi başarı düzeyleri ve ilgilerine; öğrenci, eğitimci , aile ve çevre , eğitim sistemi ve fiziki mekan gibi faktörlerin nasıl etki ettikleri tespit edilmeye çalışılmış ...