Ara
Toplam kayıt 19, listelenen: 1-10
İlköğretim II. kademe öğrencilerinin dua anlayışlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi / Mehmet Ayas; Danışman Mustafa Köylü.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)
…
İlköğretim din kültürü ve ahlak bilgisi öğretim programlarındaki ahlaki davranışların gerçekleşme düzeylerini etkileyen sosyo-kültürel faktörlerin incelenmesi / Raif Özcan; Danışman Mevlüt Kaya
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Araştırma ilköğretim din kültürü ve ahlak bilgisi öğretim programlarındaki ahlaki davranışların gerçekleşme düzeylerini etkileyen sosyo-kültürel değişkenleri incelemek amacı ile düzenlenmiştir.Araştırmanın evrenini 2005-2006 ...
Ortaöğretim öğrencilerinin okuduğu romanlarda dini ve ahlaki değerler / Elif Sobi ; danışman Mustafa Köylü
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
…
İlköğretim I. kademe (4-5) öğrencilerinin din hakkında sordukları sorular ve bu sorular açısından din kültürü ve ahlak bilgisi ders kitaplarının değerlendirilmesi / Hasan Dam; Danışman Hüseyin Peker.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1996)
İlköğretim 1.Kademe (İlkokul 4. ve 5. sınıf) öğrencilerinin din ile ilgili olarak ilgi duydukları konuları ve sormuş oldukları soruları tesbit etmek ve okutulmakta olan Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi ders kitaplarının bu ...
İlköğretim 6-7-8. sınıflarda okutulan din kültürü ve ahlak bilgisi dersinin amaçlarının gerçekleşme düzeyi / Kamuran Çelik; Danışman Mevlüt Kaya.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1999)
Bu araştırmada ilköğretim ikinci kademede okutulan DKAB Dersinin amaçlarının gerçekleşme düzeyini etkileyebileceği düşünülen bazı bağımsız değişkenlerin dersin amaçlarına ulaşmasına etkileyip etkilemediği incelenmiştir. ...
Ailenin dini eğitimi / Osman Gül; Danışman Mustafa Köylü
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004)
Bu araştırmanın amacı, ailede anne babaların din eğitimi durumlarını tespit edip, ihtiyaçlarının giderilmesi konusunda kendi düşüncelerini de dikkate alarak çözüm önerileri sunmak ve bu alanda yapılan çalışmalara katkıda ...
Ahlaki düşünce ve yargıları etkileyen bazı faktörlerin incelenmesi / Mustafa Şengün; Danışman Mevlüt Kaya.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003)
Bu araştırmada, ahlaki düşünce ve yargıları etkilediği düşünülen bazı faktörler ele alınmıştır. Araştırma, literatür incelemesi ve alan araştırmasına dayanmaktadır. Alan araştırması, Samsun il sınırları içinde faaliyet ...
İmam-Hatip lisesi öğrencilerinin bu okullardan beklentileri ve kendilerini nasıl değerlendirdikleri / Aişe Sıddıka Taşpunar; Danışman Hüseyin Peker.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1994)
Tezin özgününde özet verilmemiştir.
Avrupa Birliği din eğitimi politikaları ve Türkiye'ye etkileri / İbrahim Turan; Danışman Mustafa Köylü
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)
…
İlköğretimde din kültürü ve ahlak bilgisi dersinin başarısını etkileyen faktörler / Mehmet Ayas; Danışman Mevlüt Kaya.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2000)
Bu araştırmada , ilköğretim öğrencilerinin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi başarısını etkileyebileceği düşünülen bazı faktörler incelenmiştir. Araştırma , Ssmsun İli Bafra ilçesi Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı çeşitli ...