Search
Now showing items 1-8 of 8
Müzik Öğretmenliği Anabilim Dalı Öğretim Elemanları ve Öğrencilerinin Okul Çalgıları Dersinin İçeriğine Yönelik Görüşleri
(2013)
Bu araştırmanın amacı müzik öğretmenliği anabilim dallarındaki öğretim elemanları ve öğrencilerinin okul çalgıları ders içeriği hakkındaki görüşlerini, ders içeriğinin öğretmen adaylarının beklentilerini ne derece ...
Psikolojik danışman adaylarının cinsel sağlık eğitimi dersine ilişkin görüşleri
(2013)
Bu araştırmanın amacı, Cinsel Sağlık Eğitimi dersinin psikolojik danışman adaylarının derse ilişkin gör üşlerini incelemektir. Araştırmanın katılımcılarını Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık ...
Türkiye'deki İlköğretim Öğrencilerinin İngilizce'ye Karşı Tutumları
(2013)
Bu çalışma 2006-2007 akademik yılında, Türkiye'de ilköğretim okullarındaki öğrencilerin İngilizceye ve İngilizce derslerine karşı olan tutumlarını belirlemek amacıyla yapılmıştır. Çalışma, ilköğretim birinci kademede ...
Okul öncesi öğretmenlerine yönelik mesleki etik ilkeleri ölçeği geliştirme çalışması
(2013)
Bu araştırmada, okul öncesi eğitim alanında çalışan öğretmenlere yönelik mesleki etik ilkeleri ölçe ğinin geliştirilmesi ve geçerlik ve güvenirlik çalışmalarının yapılması amaçlanmaktadır. Bu amaç doğrultusunda okul öncesi ...
Endokrin sistem konusunun altı şapkalı düşünme tekniğiyle anlatılmasının öğrenci başarısı üzerine etkisi
(2013)
Bu çalışmada, altı şapkalı düşünme tekniğinin, Samsun Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği ikinci sınıf öğretmen adaylarının endokrin sistemini öğrenme başarısı üzerine etkisi, geleneksel öğretim yöntemiyle ...
Öğretmen ve öğrenci bakış açısıyla tablet pc ve etkileşimli tahta kullanımı: FATİH projesi değerlendirmesi
(2013)
Bu çalışmanın temel amacı FATİH projesinin yürütüldüğü okullardaki katılımcı paydaşların (öğretmen ve öğrenci) bakış açısından projenin bir değerlendirilmesini yapmaktır. Proje kapsamında dağıtılan etkileşimli tahta ve ...
İsviçre ve Türkiye kimya öğretmeni yetiştirme programlarının karşılaştırılması
(2013)
Bu araştırmada; İsviçre ve Türkiye'deki kimya öğretmeni yetiştirme programlarını karşılaştırmak amaçlanmıştır. Her iki ülkedeki kimya öğretmeni yetiştiren kurumların giriş koşulları, öğretim süreçleri, okul deneyimi ve ...
Okur özyeterlik ölçeğinin geliştirilmesi
(2013)
Okuma sadece bilişsel değil, aynı zamanda duyuşsal ve sosyal bir süreçtir. Bu yüzden okuduğunu anlama eğitiminin anlamlandırılması ve geliştirilmesi bu duyuşsal v e sosyal boyutların da anlaşılması ile olanaklı olacaktır. ...