Search
Now showing items 1-10 of 15
Öğretmen görüşlerine göre yeni medya okuryazarlığı programı / Pınar Işkın ; danışman Alper Kesten
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015)
…
Türkiye ve Güney Kore Biyoloji Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
(2015)
Bu çalışma, Türkiye ve Güney Kore'de uygulanan biyoloji dersi öğretim programları karşılaştırılarak iki program arasındaki benzerlik ve farklılıkların ortaya konulması amacıyla yapılmıştır. Türkiye ve Güney Kore eğitim ...
Sağlık Yüksekokulu Hemşirelik ve Ebelik Öğrencilerinin Problem Çözme Beceri Düzeyleri ve Etkileyen Faktörler
(2015)
Amaç: Bu çalışma sağlık yüksekokulu hemşirelik ve ebelik bölümü öğrencilerinin problem çözme beceri düzeyleri ve etkileyen faktörleri belirlemek amacıyla tanımlayıcı olarak yapılmıştır. Yöntem: Araştırmada örnekleme ...
Müzede Drama: Heykel ve İmgelem Kavramı*
(2015)
Bu çalışmada yaratıcı drama yöntemine göre hazırlanan öğretim etkinliklerinin öğrencilerin müzelere yönelik tutumlarına etkisi araştırılmıştır. Araştırma kapsamında müzelerin eğitim amacıyla kullanılabileceğini ve müzede ...
İsviçre ve Türkiye Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programlarının Karşılaştırılması
(2015)
Bu araştırmada İsviçre ve Türkiye'deki sınıf öğretmeni yetiştirme programlarını karşılaştırmak amaçlanmıştır. Bu araştırmada her iki ülkedeki sınıf öğretmeni yetiştirme programlarının içerikleri, derslerinin çeşitleri, ...
Kadın Boksörler: Boks Ringinde ve Ringin Dışında Sürekli Eldiven Giymek
(2015)
B u araştırmada amacımız, tarihsel olarak erkeklikle özdeşleştirilen boks alanında kadınların nasıl ötekileştirildiklerini ve kadın boksörlerin bu alanda var olma stratejilerini incelemektir. Araştırmamızda fenomenoloji ...
The Effect of Portfolio Assessment Application on Academic Achievement and Test Anxiety in Teaching Animal Tissue
(2015)
Bu çalışmada, fen bilgisi öğretmenliği programı Genel Biyololoji-I ve Genel Biyoloji Laboratuvarı-I ders içeriğinde yer alan hayvansal dokuların öğrenilmesinde portfolyo uygulamasının öğrenci başarısı üzerine etkisi ...
Eğitimde Disiplinlerarası Yaklaşımın Kullanıldığı Tezlerin Analizi
(2015)
Disiplinlerarası yaklaşımın önemi ve eğitime katkısı her geçen gün daha fazla artmaktadır. Bu çalışmada, disiplinlerarası yaklaşımın nasıl ele alındığını incelemek; bu yaklaşımın hangi alanlarda, hangi konular dahilinde ...
Autonomy in Language Teaching and Learning Process
(2015)
The concept of learner autonomy in the field of foreign language learning was clearly articulated in the 1979 report prepared by Holec for the Council of Europe. The learner autonomy aims at providing language learners ...