• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-8 of 8

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Müzik Öğretmenliği Anabilim Dalı Öğretim Elemanları ve Öğrencilerinin Okul Çalgıları Dersinin İçeriğine Yönelik Görüşleri 

Gökalp, Murat; Şahin, Ecenur (2013)
Bu araştırmanın amacı müzik öğretmenliği anabilim dallarındaki öğretim elemanları ve öğrencilerinin okul çalgıları ders içeriği hakkındaki görüşlerini, ders içeriğinin öğretmen adaylarının beklentilerini ne derece ...

Psikolojik danışman adaylarının cinsel sağlık eğitimi dersine ilişkin görüşleri 

Kumcağız, Hatice; Çelik, Seher Balcı; Barut, Yaşar; Özyiğit, Melike Koçyiğit (2013)
Bu araştırmanın amacı, Cinsel Sağlık Eğitimi dersinin psikolojik danışman adaylarının derse ilişkin gör üşlerini incelemektir. Araştırmanın katılımcılarını Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık ...

Türkiye'deki İlköğretim Öğrencilerinin İngilizce'ye Karşı Tutumları 

Kızıltan, Nalan; Atlı, Işıl (2013)
Bu çalışma 2006-2007 akademik yılında, Türkiye'de ilköğretim okullarındaki öğrencilerin İngilizceye ve İngilizce derslerine karşı olan tutumlarını belirlemek amacıyla yapılmıştır. Çalışma, ilköğretim birinci kademede ...

Okul öncesi öğretmenlerine yönelik mesleki etik ilkeleri ölçeği geliştirme çalışması 

Öztürk, Şafak Aynal; Öztürk, Hatice Kumandaş; Ersanlı, Kurtman (2013)
Bu araştırmada, okul öncesi eğitim alanında çalışan öğretmenlere yönelik mesleki etik ilkeleri ölçe ğinin geliştirilmesi ve geçerlik ve güvenirlik çalışmalarının yapılması amaçlanmaktadır. Bu amaç doğrultusunda okul öncesi ...

Endokrin sistem konusunun altı şapkalı düşünme tekniğiyle anlatılmasının öğrenci başarısı üzerine etkisi 

Güneş, M. Handan; Kaçan, Sibel Demir (2013)
Bu çalışmada, altı şapkalı düşünme tekniğinin, Samsun Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği ikinci sınıf öğretmen adaylarının endokrin sistemini öğrenme başarısı üzerine etkisi, geleneksel öğretim yöntemiyle ...

Öğretmen ve öğrenci bakış açısıyla tablet pc ve etkileşimli tahta kullanımı: FATİH projesi değerlendirmesi 

Pamuk, Sönmez; Çakır, Recep; Ergun, Mustafa; Yılmaz, H Bayram; Ayas, Cemalettin (2013)
Bu çalışmanın temel amacı FATİH projesinin yürütüldüğü okullardaki katılımcı paydaşların (öğretmen ve öğrenci) bakış açısından projenin bir değerlendirilmesini yapmaktır. Proje kapsamında dağıtılan etkileşimli tahta ve ...

İsviçre ve Türkiye kimya öğretmeni yetiştirme programlarının karşılaştırılması 

Ergun, Mustafa (2013)
Bu araştırmada; İsviçre ve Türkiye'deki kimya öğretmeni yetiştirme programlarını karşılaştırmak amaçlanmıştır. Her iki ülkedeki kimya öğretmeni yetiştiren kurumların giriş koşulları, öğretim süreçleri, okul deneyimi ve ...

Okur özyeterlik ölçeğinin geliştirilmesi 

Ülper, Hakan; Yaylı, Derya; Karakaya, İsmail (2013)
Okuma sadece bilişsel değil, aynı zamanda duyuşsal ve sosyal bir süreçtir. Bu yüzden okuduğunu anlama eğitiminin anlamlandırılması ve geliştirilmesi bu duyuşsal v e sosyal boyutların da anlaşılması ile olanaklı olacaktır. ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorErgun, Mustafa (2)Atlı, Işıl (1)Ayas, Cemalettin (1)Barut, Yaşar (1)Ersanlı, Kurtman (1)Gökalp, Murat (1)Güneş, M. Handan (1)Karakaya, İsmail (1)Kaçan, Sibel Demir (1)Kumcağız, Hatice (1)... View MoreSubject
Eğitim (8)
Eğitim Araştırmaları (8)... View MoreDate Issued
2013 (8)
Full Text StatusWithout Full Text (8)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Policy || Library || Ondokuz University || OAI-PMH ||

Ondokuz Mayıs University, Samsun, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
Ondokuz University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Ondokuz Mayıs:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.