• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Ara
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

İsviçre ve Türkiye Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programlarının Karşılaştırılması 

Ergun, Mustafa (2015)
Bu araştırmada İsviçre ve Türkiye'deki sınıf öğretmeni yetiştirme programlarını karşılaştırmak amaçlanmıştır. Bu araştırmada her iki ülkedeki sınıf öğretmeni yetiştirme programlarının içerikleri, derslerinin çeşitleri, ...

An investigation of the particulate nature of matter unit according to didactic transposition theory 

Kaya, Gülşah; Ergun, Mustafa (2012)
Bilgi dönüşümünü eğitim-öğretim sürecinde açıklamakta kullanılan yaklaşımlardan biri olan Didaktiksel Dönüşüm Teorisi (transposition didactique), bilim insanları tarafından üretilen bilimsel bilgilerin öğrenci tarafından ...

A comparison of Dutch and Turkish preservice science teachers' perspectives on science teacher training program 

Ergun, Mustafa; Avcı, Senem (2012)
Bu çalışma Hollanda’daki ve Türkiye’deki fen bilgisi öğretmen yetiştirme programlarının bu programlarda öğrenim gören öğretmen adaylarının bakış açılarını karşılaştırmayı amaç edinmiştir. Araştırmada her iki ülkedeki ...

Öğretmen ve öğrenci bakış açısıyla tablet pc ve etkileşimli tahta kullanımı: FATİH projesi değerlendirmesi 

Pamuk, Sönmez; Çakır, Recep; Ergun, Mustafa; Yılmaz, H Bayram; Ayas, Cemalettin (2013)
Bu çalışmanın temel amacı FATİH projesinin yürütüldüğü okullardaki katılımcı paydaşların (öğretmen ve öğrenci) bakış açısından projenin bir değerlendirilmesini yapmaktır. Proje kapsamında dağıtılan etkileşimli tahta ve ...

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilimlerine Karşı Tutumları: Türkiye, Hollanda ve Romanya Örneği 

Ergun, Mustafa; Ergun, Mustafa (2014)
Bu çalışmada, karşılaştırmalı olarak Türkiye, Hollanda ve Romanya'daki sınıf öğretmeni adaylarının çeşitli değişkenler açısından fen bilimlerine karşı tutumlarını incelemek amaçlanmıştır. Çalışmanın örneklemini 2010-2011 ...

İsviçre ve Türkiye kimya öğretmeni yetiştirme programlarının karşılaştırılması 

Ergun, Mustafa (2013)
Bu araştırmada; İsviçre ve Türkiye'deki kimya öğretmeni yetiştirme programlarını karşılaştırmak amaçlanmıştır. Her iki ülkedeki kimya öğretmeni yetiştiren kurumların giriş koşulları, öğretim süreçleri, okul deneyimi ve ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

Yazar
Ergun, Mustafa (6)
Avcı, Senem (1)Ayas, Cemalettin (1)Kaya, Gülşah (1)Pamuk, Sönmez (1)Yılmaz, H Bayram (1)Çakır, Recep (1)Konu
Eğitim (6)
Eğitim Araştırmaları (6)
... Daha FazlaYayın Tarihi2012 (2)2013 (2)2014 (1)2015 (1)Tam Metin DurumuTam Metni Olmayanlar (6)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Kütüphane || Ondokuz Mayıs Üniversitesi || OAI-PMH ||

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Samsun, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Ondokuz Mayıs:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.