Browsing by Author "Özden, Aybike Tuba"
Now showing items 1-6 of 6
-
Konaklama işletmelerinin dijital pazarlama açısından incelenmesi: Samsun örneği
Günümüzde tüketiciler, internette daha çok vakit geçirmekte ve araştırma yapmaktadırlar. Tüketicilerin yaptıkları bu araştırmaların, karar verme süreçlerinde etkili olduğu söylenebilir. İşletmeler, tüketicilerle iletişimde ... -
A study on the determination of the association between consumers’ price perceptions and their demographic characteristics
Özden, Aybike Tuba (2021)Price perception, which influences buying behaviour and product selection, is an important tool in companies’ strategies to be developed about the price of the product and in their success. The main purpose of this study ... -
Şehir markalaşması ve Samsun örneği / Aybike Tuba Özden; danışman Yetkin Bulut
Özden, Aybike Tuba (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Şehir markalaşması kavramı, marka kavramının ortaya çıkmasının ardından kısa bir süre sonra gündeme gelmiş bir kavramdır. Markalaşma sürecinde şehirler ilk etapta amatör adımlarla ilerlemiş olmalarına rağmen giderek stratejik ... -
Tüketici Yaşam Tarzları ile Statü Tüketimi İlişkisi Üzerine Bir Araştırma
Özden, Aybike Tuba (2019)Teknolojide yaşanan gelişmeler, ürün çeşidinin artmasını kolaylaş-tırırken aynı zamanda bilgiye hızlı ve kolay ulaşabilen, daha seçici tüketicileri yaratmıştır. Bu durum, işletmelerin ürün konumlandırırken hedef pazarlarını ... -
Tüketici Yenilikçiliği ve Sosyal Onay İhtiyacı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
Özden, Aybike Tuba (2019)Amaç – Bu çalışmanın temel amacı, tüketicilerin sosyal onay ihtiyaçları ile yenilikçi eğilimleri arasındaki ilişkiyi tespit etmek ve pazara yeni ürün sunacak işletmelere öneriler sunabilmektir.Yöntem – Bu amaçla Y ve Z ... -
Tüketicilerin benlik kurgusu ve anlık satın alma eğilimi arasındaki ilişki
Özden, Aybike Tuba (Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, 2021)Anlık satın alma, tüketim toplumlarında gittikçe artan bir tüketim davranışıdır. Tüketicilerin benlik kurguları ile anlık satın alma eğilimleri arasındaki ilişki, kültürlerarası farklılıkların anlaşılması için önem ...